Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату Полонського районного суду Хмельницької області покладених на них обов'язків і завдань
Положення про проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату Полонського районного суду Хмельницької області покладених на них обов'язків і завдань (далі-Положення) визначає правові та організаційні засади проведення оцінки виконання державними службовцями апарату суду своїх обов'язків і завдань під час щорічного підбиття підсумків, що здійснюється відповідно до Положення про проведення атестації державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року N1922
1. Загальні положення
1.1. Метою щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків і завдань (далі - щорічна оцінка) під час підбиття підсумків виконання ними своїх обов'язків є здійснення регулярного контролю за проходженням державної служби та професійними досягненнями державних службовців шляхом перевірки якості їхньої діяльності відповідно до посадових інструкцій.
1.2. Щорічна оцінка проводиться з метою поліпшення добору й розстановки кадрів, розвитку ініціативи і творчої активності державних службовців апарату суду, визначення їх потенціалу, потреб у підвищенні кваліфікації та особистому розвитку; планування кар'єри, вдосконалення процесу планування та організації діяльності як державного службовця, так і апарату суду в цілому, виявленні організаційних проблем та оперативного реагування на них, аналізу виконання посадових інструкцій.
1.3. Щорічна оцінка виконання державними службовцями апарату суду покладених на них завдань та обов'язків проводиться у січні-лютому місяці за підсумками минулого року.
1.4. Щорічна оцінка у разі відсутності керівника апарату суду (хвороба, довготривале відрядження тощо) або якщо керівник апарату працює неповний звітний рік, проводиться заступником керівника апарату, а в разі відсутності такої посади або відсутності заступника керівника апарату чи якщо заступник керівника апарату працює неповний звітний рік- головою суду.
1.5. Не підлягають щорічному оцінюванню вагітні жінки, державні службовці патронатної служби та державні службовці, призначені на посаду у звітному періоді.
1.6. Щорічна оцінка виконання керівником апарату суду покладених на нього обов'язків і завдань здійснюється начальником ТУ ДСА України у Хмельницькій області.
1.7. Щорічна оцінка має здійснюватися в атмосфері довіри і справедливості, на засадах законності, прозорості, гласності, об'єктивності, неупередженості, рівноправності.
2. Організація і проведення щорічної оцінки
2.1. Організаційне забезпечення проведення щорічної оцінки покладається на кадрову службу відповідного органу.
2.2. До початку проведення оцінювання заступник керівника апарату має ознайомити всіх державних службовців з порядком проведення щорічної оцінки, а також забезпечити формою бланка щорічної оцінки виконання державним службовцем посадових обов'язків і завдань (далі - форма бланка щорічної оцінки), зразок якої наведено в додатку. Зазначена форма може доводитися до державних службовців в паперовому або електронному вигляді.
2.3. Процедура проведення щорічної оцінки складається з таких етапів: підготовчий період, оцінювання, співбесіда та підписання результатів обговорення, затвердження керівником апарату результатів оцінювання, заключний етап.
2.4. Підготовчий період включає аналіз керівником апарату та державним службовцем виконання завдань та обов'язків, визначених у посадових інструкціях, положеннях про структурні підрозділи, наданих окремих дорученнях у звітний період, а також установлення керівником апарату дати проведення співбесіди.
2.5. Оцінювання здійснюється державним службовцем через самооцінювання та оцінювання керівником апарату, результати якого заносяться до форми бланка щорічної оцінки.
2.6. Захід має забезпечувати активну, конструктивну участь державного службовця апарату суду в процедурі щорічної оцінки. Державний службовець має висловити свою точку зору, визначити проблемні питання, а також встановити для себе конкретну мету в удосконаленні професіоналізму.
Керівник апарату оцінює виконання державним службовцем посадової інструкції, окремих доручень, завдань, перевіряє своєчасність, якість, результативність їх виконання, з'ясовує причини продовження термінів виконання завдань тощо.
2.7. Оцінювання керівником апарату має бути обгрунтованим, спиратися на конкретні приклади з відзначенням позитивних показників роботи державного службовця, рівня його знань, умінь, професійних та ділових якостей, недоліків у роботі, а також шляхів їх подолання.
За результатами оцінювання і самооцінювання керівником апарату виставляється підсумкова оцінка.
2.8. Підсумкова оцінка враховує самооцінку, оцінку керівником апарату виконання державним службовцем посадових обов'язків, визначених у посадових інструкціях (положеннях про структурні підрозділи), та окремих доручень керівника та може бути:
низька - державний службовець повинен поліпшити свою роботу, щоб уникнути постійного втручання керівника для корекції результату його роботи;
задовільна - державний службовець досяг певних результатів, володіє певним обсягом навичок, необхідних для виконання посадових обов'язків, і повинен спрямовувати свою діяльність на ті складові, які примушують керівника часом вносити корективи в результати роботи;
добра - державний службовець досяг результатів володіння навичками й уміннями, унеможливив необхідне втручання керівника в результати роботи, спрямував зусилля на запровадження інноваційного стилю пошуку рішень;
висока - державний службовець перевищив очікувані результати, виявив ґрунтовні знання і навички, застосував інноваційний стиль виконання своїх обов'язків і доручень.
2.9. Заповнену форму бланка щорічної оцінки безпосередній керівник у тижневий термін передає держслужбовцю для ознайомлення.
2.10. Співбесіда керівника апарату з державним службовцем проводиться з метою обговорення результатів оцінки його роботи за минулий рік та досягнення домовленостей на наступний рік щодо виконання завдань, визначення необхідності підвищення кваліфікації.
2.11. Обговорення повинно бути структурованим, неформальним і мати рекомендаційний та роз'яснювальний характер з урахуванням самооцінки державного службовця.
2.12. При проведенні співбесіди необхідно дотримуватися балансу між позитивною оцінкою роботи і критикою окремих напрямів з відповідним обґрунтуванням.
2.13. Співбесіда має закінчуватися підписанням керівником апарату і державним службовцем форми бланка щорічної оцінки на підтвердження того, що результати оцінювання обговорені.
2.14. Заключний етап включає в себе перевірку заступником керівника апарату повноти заповнення форми бланка щорічної оцінки і долучення її до особової справи державного службовця.
2.15. Заступник керівника апарату аналізує та узагальнює результати щорічної оцінки і готує проекти відповідних рішень з питань кадрового менеджменту. Указані висновки враховуються при складанні річних планів роботи з кадрами, визначенні щорічної та перспективної потреби в кадрах, формуванні державного замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації державних службовців, плануванні їх кар'єри.
3. Результати щорічної оцінки
3.1. Результати щорічної оцінки повинні враховуватися при атестації державних службовців, розгляді питань просування по службі, присвоєнні чергового рангу, установленні передбачених законодавством грошової винагороди, надбавок, премій або змін їх розміру, при вирішенні питання щодо продовження терміну перебування на державній службі, формуванні кадрового резерву та інших питань проходження державної служби.
4. Оскарження державними службовцями результатів щорічної оцінки
4.1. У разі незгоди з оцінкою керівника державний службовець у десятиденний термін може звернутися із заявою до керівника вищого рівня, висловивши зауваження та обґрунтувавши їх. Рішення керівника вищого рівня є ухвальним.